Nasza propozycja obejmuje
urządzenia diagnostyczne do odczytywania parametrów silnika
emulatory pozorujące działanie usuniętych elementów typu filtr DPF/FAP
hamownie podwoziowe do prawidłowej diagnostyki auta przed i po chip tuningu
MAGPro2 służy do odczytu i zapisu sterowników w pojazdach wyprodukowanych od 1999 roku do chwili obecnej. Urządzenie stanowi profesjonalną pomoc w warsztatach samochodowych oraz serwisach oferujących chip tuning. Kompletny zestaw narzędzi i akcesoriów w oryginlanym wydaniu z firmy MagicMotorSport to inwestycja, która usprawni, a także unowocześni diagnozowanie aut.
GALLETTO jest urządzeniem diagnostycznym, łączącym w sobie możliwość odczytu plików poprzez OBD oraz poprzez złącze programowania sterownika na stole probierczym. To najmniej kosztowna alternatywa tego typu urządzeń dla osób zajmujących się programowaniem sterowników profesjonalnie lub w ramach poszerzania swojej wiedzy z zakresu chip tuningu.
Urządzenie służy do odczytywania plików metodą „na stole”. Pliki sczytywane z ECU są wyświetlane w sposób umożliwiający pełną diagnostykę auta. System współgra z każdym przystosowanym do diagnostyki pojazdem, a oprogramowanie K-Suite umożliwia pracę na urządzeniach K-Tag, jak i KESSv2 dla kompleksowego podejścia do zagadnienia chip tuningu.
KESSv2 jest profesjonalnym urządzeniem do chip tuningu, które obsługuje najpopularniejsze sterowniki aut osobowych oraz dostawczych. Kompletny dostęp do plików zlokalizowanych w ECU z możliwością ich odczytania oraz nadpisania to opcje, które dostępne są przez złącze OBD. Obsługa interfejsu wymaga doświadczenia i znajomości istotnych kwestii technicznych.
Hamownie podwoziowe, jako nowoczesne stanowiska diagnostyczne, pozwalają precyzyjnie określić moc silnika, moment obrotowy oraz inne parametry, które mają wpływ na osiągi auta. Popularność chip tuningu sprawia, że dobrze wyposażony warsztat powinien posiadać własną hamownię, aby odpowiednio zbadać wydolność silnika przed i po kolejnych działaniach, mających na celu usprawnienie pracy auta.
Emulatory mają za zadanie powielać funkcję innych systemów komputerowych, dlatego znajdują zastosowanie również w motoryzacji. Aby możliwy był odczyt danych z ECU po mechanicznym usunięciu filtra cząstek stałych DPF/FAP, należy upozorować działanie tego filtra. W takiej sytuacji niezbędne są emulatory DPF/FAP, które pozwolą przeprowadzić pełną diagnostykę silnika.
Działamy na terenie całego kraju.
Zapytaj o swój warsztat.