W chipowaniu silników pogodzenie ze sobą wzrostu mocy z redukcją spalanego paliwa jest szczytem kunsztu, jaki uprawiamy i z pewnością upragnionym efektem każdego kierowcy, który swoje auto pragnie w ten sposób ulepszyć. Czy jednak jest to możliwe?
Tym razem do naszego firmowego warsztatu Grand Service trafił duży samochód z silnikiem o najwyższej mocy w swojej klasie, a na co dzień wykorzystywany w charakterze lawety – Renault Master 2.3 dCi o mocy 165 KM.
Film prezentuje możliwości chip tuningu w samochodach do zadań specjalnych, które poddawane są dużym obciążeniom i wskazuje, że podnoszeniu osiągów silnika może towarzyszyć mniejsze spalanie paliwa. Wynika to niejako z praw fizyki – silne urządzenie zużywa mniej energii od słabszego, do wykonania tej samej pracy, gdyż mniej się przy niej męczy.
W Renaulcie po chipowaniu uzyskaliśmy nieco ponad 20 koni więcej. Z relacji Klienta wynika, że po przeprogramowaniu sterowników auto lepiej radzi sobie w trakcie holowania ciężkich samochodów oraz spala około 1 litr paliwa na sto kilometrów mniej niż dotychczas.
Działamy na terenie całego kraju.
Zapytaj o swój warsztat.