Tym razem do naszego warsztatu Grand Service klient doprowadził BMW 520d F10 z 2015 roku, o mocy 180 KM – jak się okazało po badaniu na hamowni, rzeczywista ilość koni mechanicznych wyniosła 177.
Limuzyna BMW sprawowała się dotąd bez zarzutu. Nasz klient chciał jednak podnieść parametry dynamiki jazdy. Po chip tuningu zyskaliśmy 20 KM więcej a moment obrotowy wzrósł o prawie 90 Nm. Auto dzięki temu powinno nieco lepiej reagować na wciśnięcie pedału gazu i rzeczywiście, w czasie jazdy próbnej zachowywało się żwawo, a można nawet powiedzieć – impulsywnie, jakby chciało się wyrwać spod kontroli.
W przypadku samochodu o powyższych parametrach hamowanie ma specyficzny charakter – w największym stopniu hamować się musi kierowca przed nadmiernym wciskaniu pedału gazu. Satysfakcja z jego prowadzenia jest porównywalna z otrzymaniem dowodu osobistego w dniu 18 urodzin, gdy znikają wszelkie dotychczasowe ograniczenia.
Podczas jazdy BMW 520d F10 po chip tuningu można poczuć pełną wolność. Towarzyszy temu uczucie, jakby samochód odczytywał nasze myśli, bo wręcz nie istnieją zauważalne przez zmysły przerwy między wydawaną przez nas „komendą”, a jego reakcją.
Działamy na terenie całego kraju.
Zapytaj o swój warsztat.